-
Ο Β΄ Κατανυκτικός Εσπερινός στην Ελευθερούπολη
Στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως τελέσθηκε το εσπέρας της Κυριακής 17 Μαρτίου 2019, της Ορθοδοξίας ο Β΄ Κατανυκτικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Χρυσοστόμου και με τη συμμετοχή του Ιερού Κλήρου της πόλεως. Τον Θείο Λόγο εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας πριν το τέλος της ακολουθίας, με θέμα “Ορθοπραξία”. Φωτογραφικό υλικό Το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κατά την ακολουθία του εσπερινού:
-
Η Εορτής της Κυριακής της Ορθοδοξίας στην Ελευθερούπολη
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και μεγαλοπρέπεια εορτάστηκε σήμερα 17 Μαρτίου 2019 η Κυριακή της Ορθοδοξίας στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως παρουσία των Δημοτικών Αρχών του τόπου με επικεφαλής τον Δημάρχου Παγγαίου κ. Φίλιππον Αναστασιάδη εν μέσω πυκνού εκκλησιάσματος. Της Θείας Λειτουργίας προεξήρχε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας πλαισιούμενος υπό των Εφημερίων του Μητροπολιτικού Ναού και των Διακόνων της Μητροπόλεως. Μετά την ανάγνωση του Ευαγγελίου ο Ποιμενάρχης μας εκήρυξε τον Θείο Λόγο προς το πυκνό εκκλησίασμα αναφερόμενος στο χαρμόσυνο χαρακτήρα της σημερινής Κυριακής. Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης προέστη της πανδήμου Λιτανεύσεως των Ιερών Εικόνων πέριξ του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού. Φωτογραφικό υλικό