-
Ο Εσπερινός του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στα Δωμάτια Παγγαίου
Το απόγευμα της Κυριακής 24 Μαρτίου 2019, παραμονή της μεγάλης Θεομητορικής εορτής του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, εψάλη στον εορτάζοντα Ιερό Ναό Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης Δωματίων, όπου φυλάσσεται παλαιά και θαυματουργή Ιερά Εικόνα του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, οικογενειακό κειμήλιο οικογενείας του χωριού, ο Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός μετ’ αρτοκλασίας, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου, παρουσία πλειάδος πιστών χριστιανών. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κήρυξε τον Θείο Λόγο, αναφερόμενος μεταξύ άλλων στο μέγα μυστήριο του Ευαγγελισμού της Υπεραγίας Θεοτόκου υπό του Αρχαγγέλου Γαβριήλ. Φωτογραφικό υλικό
-
Κυριακή Β΄ Νηστειών στο Μελισσοκομείο Παγγαίου
Την Κυριακή 24 Μαρτίου 2019, Κυριακή Β΄ Νηστειών όπου η Εκκλησία μας εορτάζει την μνήμη Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και τέλεσε την Θεία Λειτουργία στον ενοριακό Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου Μελισσοκομείου πλαισιωμένος υπό Ιερέων και Διακόνων της Μητροπόλεως. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας μετά την ανάγνωση του Ευαγγελίου μίλησε στο πυκνό εκκλησίασμα αναφερόμενος στο τιμώμενο Άγιο της ημέρας. Εν συνεχεία της Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος υποδέχθηκε στο Επισκοπείο της Ελευθερούπολης τον Δήμαρχο κ. Jean Yves Senant, της αδελφοποιημένης πόλης με την Ελευθερούπολη Antony της Γαλλίας, συνοδευόμενο από τον Δήμαρχο Παγγαίου κ. Φίλιππον Αναστασιάδη. Φωτογραφικό υλικό