• Νέα

    Ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου στην Ι.Μ. Ελευθερουπόλεως

    Στη Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως εορτάστηκε πανηγυρικώς και με τη πρέπουσα λαμπρότητα η μεγάλη Θεομητορική εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και η Εθνική Παλιγγενεσία του 1821, με επίκεντρο την πόλη της Ελευθερούπολης, όπου έλαβαν χώρα οι επετειακές εκδηλώσεις. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας τέλεσε την Θεία Λειτουργία στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, παρεκκλήσιο του Μητροπολιτικού Ναού στην Ελευθερούπολη, πλαισιούμενος από τον Ιερό Κλήρο και με τη παρουσία πλήθους πιστών με επικεφαλής τον Δήμαρχο Παγγαίου κ. Φίλιππον Αναστασιάδη. Εν συνεχεία μετέβη στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Ελευθερίου όπου τελέσθηκε η Δοξολογία. Το πανηγυρικό της ημέρας απήγγειλε εκπαιδευτικός του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ελευθερούπολης, αναφερόμενος εύστοχα και περιεκτικά στους αγώνες των προγόνων μας και…