• Νέα

    Η Πρώτη του Έτους στην Ελευθερούπολη

    Την 1η Ιανουαρίου 2020 εορτάσθηκε με την συνήθη εκκλησιαστική λαμπρότητα η Δεσποτική εορτή της Περιτομής του Κυρίου και η μνήμη του εν Αγίοις Πατρός ημών Βασιλείου του Μεγάλου Αρχιεπισκόπου Καισαρείας της Καππαδοκίας, σε όλες τις ενορίες και Μονές της Μητροπόλεώς μας. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτη μας κ. Χρυσόστομος ετέλεσε την Θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου στον Καθεδρικό Ιερό Ναό του Αγίου Ελευθερίου Ελευθερουπόλεως, πλαισιωμένος υπό Ιερέων και Διακόνων της Μητροπόλεως. Αντί Θείου κηρύγματος, στην ώρα του κοινωνικού ο Πρωτοσύγκέλλος της Μητροπόλεως Αρχιμανδρίτης π. Χρυσόστομος Μπένος ανέγνωσε την Ποιμαντορική Εγκύκλιο του Σεβασμιωτάτου μας «Eπί τη Aνατολή του Νέου Έτους». Πριν την απόλυση της Θείας Λειτουργίας τελέσθηκε η καθιερωμένη Δοξολογία επί τω Νέω Έτει,…