-
Εκδήλωση με θέμα «Αφήστε με να Ζήσω»
Το Σωματείο Προστασίας Αγέννητου Παιδιού “Η Αγία Εμμέλεια” σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως θα πραγματοποιήσει διαδραστική ομιλία με θέμα: “Αφήστε με να ζήσω”, την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2020 και ώρα 11:00 στο Συνεδριακό Κέντρο της Μητροπόλεως Ελευθερουπόλεως “Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος” και στο Πνευματικό Κέντρο του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως. Παρακαλείσθε όπως προσέλθετε στην εν λόγω εκδήλωση η οποία σκοπό έχει να ενοιμερώσει πάντας για το σοβαρό αυτό θέμα περί της ζωής του αγέννητου παιδιού, με την ευχή υπεύθυνοι και μη, προπάντων όσοι έχουν φόβο Θεού, να πράξουν το παν, ώστε να σταματήσει το έγκλημα αυτό.
-
Τη Βασιλόπιτα των υπαλλήλων του Δήμου Παγγαίου ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας
Την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος, στο Αμφιθέατρο “Φρίξος Παπαχρηστίδης” του Δήμου Παγγαίου και πλαισιωμένος από τους Ιερείς της πόλεως, ευλόγησε και έκοψε τη Βασιλόπιτα των υπαλλήλων του Δήμου Παγγαίου, παρουσία του Δημάρχου Παγγαίου κ. Φιλίππου Αναστασιάδη, Δημοτικών Συμβούλων και των εργαζομένων από όλες τις υπηρεσίες Δήμου. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας ευχήθηκε στους εργαζομένους στις διοικητικές υπηρεσίες της τοπικής μας κοινωνίας αίσιο και ευτυχές το νέο έτος 2020 με υγεία, χαρά και κάθε Ευλογία εις πάντας. Επίσης επεσήμανε σε όλους την σπουδαιότητα της εργασίας τους όταν αυτή επιτελείται με συναδελφική αρμόνια και διάθεση εξυπηρέτησης των συνανθρώπων μας. Φωτογραφικό υλικό