-
Ιερατική Σύναξη Ιανουαρίου 2020 της Ιεράς Μητροπόλεως Ελευθερουπόλεως
Την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020 πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο της Μητροπόλεως μας «Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος» η πρώτη μηνιαία Ιερατική Σύναξη του Νέου Έτους, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου και σύσσωμου του ιερού Κλήρου της Μητροπόλεως. Πριν την έναρξη της συνάξεως ο Σεβασμιώτρατος ευλόγησε την Βασιλόπιτα εν όψει της νέας χρονιάς και ευχήθηκε στους κληρικούς της Μητροπόλεως για μια ευλογημένη, δημιουργική, και καρποφόρο χρονιά προς δόξαν της Εκκλησίας του Χριστού. Αμέσως μετά το λόγο έλαβε ο εισηγητής της συνάξεως Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης π. Χριστόδουλος Αναγνωστόπουλος, εφημέριος του Ιερού Ναού Παναγίας Φανερωμένης Νέας Ηρακλείτσης, με θέμα: “Το Μυστήριο του Χρίσματος”. Μετά το πέρας της εισηγήσεως το λόγο έλαβε πάλι ο…
-
Τη Βασιλόπιτα του Αστυνομικού Τμήματος Ελευθερούπολης ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας
Την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος, πλαισιωμένος από τους Ιερείς της πόλεως, ευλόγησε τη Βασιλόπιτα της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Παγγαίου, στο κτήριο του Αστυνομικού Τμήματος της Ελευθερούπολης, παρουσία του Διευθυντή της Αστυνομίας του Νομού Καβάλας Ταξίαρχου κ. Ιωάννη Καραμανλή, του Δημάρχου Παγγαίου κ. Φιλίππου Αναστασιάδη, του Υποδιευθυντή της Αστυνομίας του Νομού Καβάλας κ. Σιμούδη Κωνσταντίνου, του Διοικητή και των Αστυνομικών του τμήματος. Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, μετά την ακολουθία ευχήθηκε στον Διοικητή και στους Αστυνομικούς Υπαλλήλους, ο Παντοδύναμος Θεός με τις πρεσβείες του Αγίου Αρτεμίου προστάτου των Αστυνομικών να ενισχύει το έργο τους, να τους προστατεύει στα δύσκολα καθήκοντα τους και να τους χαρίζει υγεία…