-
Η Εορτή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού στην Γεωργιανή Παγγαίου
Την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025 εορτάσθηκε με εκκλησιαστική λαμπρότητα κατά το βυζαντινό τυπικό η εορτή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού σε όλες τις Ενορίες και Μονές της Μητροπόλεως μας. Ιδιαιτέρως δε εορτάσθηκε η εορτή της Υψώσεως στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό του Τιμίου Σταυρού Γεωργιανής του Παγγαίου. Το Εσπέρας της εορτής τελέσθηκε ο Πανηγυρικός Εσπερινός με τη συμμετοχή Ιερέων της Μητροπόλεως, προεξάρχοντος του Πρωτοσυγκέλλου της Μητροπόλεως Αρχιμανδρίτου Χρυσοστόμου Μπένου, ο οποίος εκήρυξε και τον Θείον Λόγον. Ο Πρωτοσύγκελλος στην ομιλία του, τόνισε ότι ο Σταυρός, αν και υπήρξε όργανο ατιμώσεως και θανάτου, μεταβλήθηκε με τη θυσία του Χριστού σε σημείο δόξης, σωτηρίας και ελπίδας για κάθε πιστό. Υπογράμμισε ότι οι χριστιανοί…