• Νέα

    Πρώτη Ιερατική Σύναξη Κατηχητικής περιόδου 2025 – 2026

    Τη Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο της Ιεράς Μητροπόλεώς μας «Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος» η πρώτη μηνιαία Ιερατική Σύναξη των κληρικών για τη νέα κατηχητική περίοδο 2025–2026. Στην αρχή τελέσθηκε ο καθιερωμένος Αγιασμός από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ. Χρυσόστομο, ο οποίος ευχήθηκε σε όλους καλή και καρποφόρα εκκλησιαστική χρονιά. Κεντρικός ομιλητής της Συνάξεως ήταν ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας ο οποίος αφού καλωσόρισε τους ιερείς, παρουσίασε το γενικό θέμα που θα απασχολήσει το σύνολο των φετινών συναντήσεων: «Ο ιερεύς ενώπιον των κοινωνικών προβλημάτων της εποχής του». Στην αρχή της ομιλίας του τόνισε στους κληρικούς ότι οι Ιερατικές Συνάξεις δεν είναι νεωτερισμός, αλλά θεσμός με αποστολικές ρίζες και…