• Νέα

    Κυριακή μετά την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού – Χειροτονία Πρεσβυτέρου στην Νέα Ηρακλείτσα

    Την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2025, μετά την εορτή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και ετέλεσε τη Θεία Λειτουργία στον ενοριακό Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Νέας Ηρακλείτσης, πλαισιωμένος από τον Ηγούμενο της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου Αρχιμανδρίτη π. Βαρθολομαίο, τον Πρωτοσύγκελλο της Μητροπόλεως Αρχιμανδρίτη π. Χρυσόστομο Μπένο, τον Εφημέριο της ενορίας Αρχιμανδρίτη Παλλάδιο Ζαχαρούδη και τους Διακόνους της Ιεράς Μητροπόλεως. Κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας ετέλεσε την εις Πρεσβύτερον χειροτονία του Διακόνου της Ιεράς Μητροπόλεως π. Αλεξάνδρου Νικολάου. Ο Σεβασμιώτατος στην διάρκεια του ιερού Μυστηρίου απηύθυνε συγκινητική και πατρική ομιλία, μέσα από την οποία ανέδειξε το…